Železničné.info pro PDA Železničné.info pro PDA - 20.05. 2024
Home | Top 10 | Vyhľadávanie |
Motorov vozne - zobrazeno 5 z 15 
|1-10| |11-20|
Motorové vozne radu 850 a 851
 Štvornápravové motorové vozne radu 850 boli určené pre osobnú dopravu, motorové vozne radu 851 boli výkonnejšie a pôvodne boli určené pre rýchlikovú dopravu. Motorové vozne (radu 850 a 851) majú batožinový oddiel s plochou 9 m2. Tieto motorové vozne ZSSK vyradila už z prevádzky. V súčasnosti je na tratiach ŽSR v prevádzke jediný motorový vozeň 850.018 (Túlavá), ktorý chodí na meracom vlaku. Stručný technický popis a fotografie motorových vozňov sú uverejnené tu.

Motorová jednotka radu 813+913

    Motorová jednotka 813+913 je dvojdielna a skladá sa z motorového vozňa radu 813 a riadiaceho vozňa radu 913. Motorové jednotky sa začali vyrábať v roku 2006 a to rekonštrukciou motorových vozňov radu 810 a prívesných vozňov radu 011, ktoré sú k sebe trvalo spojené zadnými časťami pomocou spriahla Schak-Voith bez nárazníkov.

Motorový vozeň radu 810 (ex M 152.0)

 Motorový vozeň radu 810 (ex M152.0) je dvojnápravový, ľahkej oceľovej konštrukcie, s naftovým motorom. Má dva jednonápravové podvozky, jeden podvozok je hnací a druhý podvozok hnaný (bežný). Kostra skrine je zvarená zo spodku skrine, bočníc, čiel a strechy. Na každom čele je stanovište strojvodcu a vlakvedúceho.
 

Motorový vozeň radu 830 (ex M 262.0)

      Motorový vozeň 830 (ex M262.0) je dieselelektrický štvornápravový motorový vozeň určený na prepravu osôb s oddielom pre batožinu Vyrábaný bol v troch sériách, ktoré sa od seba čiastočne odlišujú.
  

Motorový vozeň radu 820 (ex M 240.0)

      Motorový vozeň 820 (ex M240.0) je dieselhydraulický štvorosí motorový vozeň určený na prepravu osôb najmä na vedľajších tratiach. Má dva dvojosé podvozky, z ktorých je jeden podvozok hnací a druhý je hnaný.
 
 


Home